Dagens ridpass

Idag red ja på banan med bett. Till en början red ja inte ensam i ridhuset = svårt för att rida!
Sen efter dom gått så sa jag till mig själv ett x antal ggr att jag kan om jag vill x).
Så dom 15 min kvar av ridningen så gick han super fint ;). Då gapade han bara lite :D!
Gjorde öppna vilket gick så bra i vänster , i höger bara drar han upp huvudet och springer på..
Galoppen orkade han inte riktigt utan bröt av x antal ggr..
Han sprang och gapade och stack ut tungan flera ggr. Så efter lite mer ridning med bett borde han ju sluta, eftersom han är ju inte heller van med att ha bett i munnen ;)!


Så är hyfsat nöjd med honom idag :)

Sen måste jag även säga att han gick förbi grisarna utan att försöka springa därifrån, även om han såg dessa hemska djuren ;)

Amadeus box är ju ganska soft, den är ca 4,5 meter lång :o



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0