Dagens planer

Idag ska jag, Gina och pappa åka hem till åmot, för att träffa farmor och farfar ;)
När vi åker hem så åker vi inom stallet så jag är där några timmar och grejar. Amadeus ska ut och gå idag igen, tror jag ska börja rida mån eller tis. Då vet jag att vacc är "borta".

Så ikväll ska jag dränka mig i vampire diaries, ska kolla klart säsong 2 och lite av 3an x).

Sen imrn åker jag tillbaka till Lillerud, tråååkigt. Men ca 23 v kvar till sommarlov då, och Amadeus flyttar hem till sitt älskade bete! Längtar redan för sommaren 2012, då ska jag och Amadeus ha mer än skojj!
Bada ska vi göra, långritter, kilometerlånga galoppturer, träna, tävla och såklart bara mysa!

image descriptionimage descriptionimage description
Han är så snygg min lilla grabb


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0