Sitter och väntar på bussen!

Idag har jag typ bara vart i Amadeus stall. Det började ju med jour på morgonen, sen tillbaka till skolan för frukost och lektion, på lektion hade vi prov och fick sluta efter det. Så 40 min "lektion" har jag haft idag x).
Efter provet drog jag åter igen till stallet för att ge dom lunch. Var där ca 40 min, sen vidare tillbaka till skolan igen (vid 10) åt lunch vid elva och cyklade åter till stallet runt 15 över elva x).
Sen dess har jag vart i stallet till 18 ungefär ;). (red ju lektion emellan, mer detaljer om det senare när jag kommit hem till pappa)

Har även mockat ut 6 fulla skottkärror med skit, från hagen..
så full fart har de vart idag ;).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0