Pigg ponny

Red ut med Hanna idag, Amadeus var riktigt pigg idag igen :D!
Han var även såå sjukt fin, även om han var lite stark ;). Vänster galoppen var sååå mkt bättre idag! Höger var såå fin den oxå.
Sen på vägen hem så travade vi en sista bit, och Amadeus blir typ knäpp? Han skull inte gå rakt, utan bara gå på tvären, när jag bad honom att gå rakt så for han upp i luften x). Han typ galoppera på stället å hade sig x)!
Första tanken var förstås att han kanske hade ont, men efter vi skrittat ett tag så skulla jag prova trava igen vilket funka perfekt, gjorde även öppna då för att verkligen se om han skulle gå på tvären då oxå - men de gjorde han inte ;).
Så han fick bara för sig något den stunden ;).

Imrn upp tidigt för att åka t stallet, mocka, rida, fixa hö och vatten innan skolan :). Detta ska hinnas på 2 timmar :o! Då går de fort, kommer dock få lite dåligt samvete att jag inte kommer borsta Amadeus så mkt..

Så nu ska jag soooova ;)!

Älskar bilden, den är så underbar typ!



Kommentarer
Sofie

aww, Bobbemannen:')

2012-02-03 @ 20:33:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0