Mer vild än tam

Var Amadeus idag, hade ju tänkt att tömköra, vilket gick inte! Tömkörde även med bett.
Han var mer i luften än på marken, stegra, bocka, luftsprång allt de där x). Pigg ponny var det där iaf x). Så det funka inte så bra med tömkörning idag.
Sen gick jag in, satt på sadeln och red ut, hann en liten bit innan han tydligen blev rädd för något och galopperar så fort hem på stenhårt underlag...

Så gick in igen för att byta till hacket och sen kom vi iväg x).
Han var piigg även när jag red, men skötte sig perfekt! Även om han bara ville ha huvudet hööögt ;). Blev en hel del galopp bara för att få honom trött, vilket han blev i slutet. Då traska han inte så fort som i början :).
Hans båda galopper var super fina! :D

Så nu ska jag kolla lite film och gå fixa mig lite mat :).



Kommentarer
Alva

Samma blogg, samma bloggare men ny uppstart!

nu börjar jag blogga igen på http://alvaaohlstrom.blogg.se så gå gärna in och kolla!

går just nu lite trögt, men kommer snart igång på riktigt! :)



(sorry om du inte vill ha sånna kommentarer)



btw, guuud vad fin häst du har!

2012-02-05 @ 20:42:30
URL: http://alvaaohlstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0