Kul.se

Sitter på bussen nu med massa fulla folk, bussen var typ 30 min sen. Så satt i kylan i 40 min ungefär med huvudvärk! Trevligt trevligt!

Amadeus idag var till en början väldigt jobbig, sprang och gjorde inget jag ville.
Efter lite till skärpning från min sida så blev han genast mkt bättre! Dock är han som låst i vänstra sidan av munnen.
Mot slutet plockade jag fram en bom som han fick galoppera över, vilket han tyckte va jobbigt!

Körde mest på fyrkanten och volter bara för att få honom på tygel. Hans vänstra galopp var super fin, rund och stabil! Dock ibland blev det lite fyrtaktig. Provade förvänd i båda varven, höger galopp i vänstra varvet gick så fint! Klarade tex serpentin bågar :D
I vänster galopp i höger varv funka även bra. Dock lite fyrtaktig.
Det var inte direkt mening att de skulle bli förvänd men han fattade lixom fel galopp och då fick han kämpa lite mer ist ;).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0