Kanske :D!

Jag vet inte vad connemara riks är riktigt, om det är för alla åldrar eller bara för unghästar!
(tror dock att de e för alla åldrar, men inte är inte säker)
Kollade upp på internet igår, nu har dom satt datum. Om det är så som jag hoppas på så är det tävling i alla grenar.
Fälttävlan, dressyr och hoppning och utställning.

Om det är så att det är för alla connemaraor i hela sverige , så åker jag, mamma och Amadeus ner till Norrköping den 27-29 juli !

Nu är det bara att börja träna, så han är riktigt fiin till det isf ;). Om det nu stämmer :)!

Annars vill jag gärna va med i connemara SM! Det går inte i så höga klasser, förra året i dressyr så gick sm klassen i La:1 :)
Något av dessa är mina mål!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0