Igår

Igår red jag ut på Amadeus, vilket gick rent åt skogen. Han gjorde inte de jag ville och då blev jag irriterad och allt blev pannkaka..

Idag hade jag morgon jour, så mockade och fixade stallet i morse, sen efter skolan ska jag dit en snabbis ca 1 h. Så borsta och ut och gå.
Sen vid 17:30 ska jag baka semlor med Martina :D!(fritiden som det kallas håller i det) Ska bli sååå göött!

Så Amadeus får vila idag, för orkade inte gå upp kl 05:00 bara för att rida. Då får han hellre stå x).

Imorgon rider jag ut igen, som alltid. Bara Amadeus munn blir lite bättre och tappar lite päls (så han orkar gå ett dressyrpass, och nej jag kommer inte raka honom, ist väntar jag) och får lite bättre kondition ska jag börja träna för tränare igen :D!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0