Hos pappa :D

Sitter hos pappa nu, kollar på något dåligt program ;).
Hade mysigt med Amadeus idag, fina killen<3 Måste bara säga att han hade superfin vänstergalopp. Efter min korta långritt på ca 1 timme x). Så borstade jag honom, gixk ut i hagen och lekte lite ;). Fast försökte träna lite trick, och han kan en grej! Inte så stort men, fast oftast bara när jag har godis ;).

Sen hoppade jag upp i grimma, och grimskaft. Han svängde när jag ville å så. Sen hoppade jag av, ville testa och rida utan grimma... Vilket gick bra, men för att stoppa honom lockade jag med godis. Efter många halter så kunde han stoppa utan godis ;). Dock kunde han inte det direkt i traven, så där var jag tvungen att locka lite med godis.

Snart är vi ute igen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0