Dagens ridpass

Vädret var underbart och såå varmt!
Red ut, gick först en bit då vi måste förbi grisar och känner jag min häst väl så går han inte förbi utan mig på marken x).

Red en ganska lång tur på ca 1 h på ryggen och ca 40 min att gå ;)
Amadeus var till en början som vanligt lite jobbig, men när vi vände efter vägen och jag försökt med massa övergångar från galopp till skritt och några framdelsvändningar så blev han så fin! Då kunde han tex från galopp ner till skritt med några få trav steg annars kan ta ca 10 meter i trav efter galoppen x).

Han blev iaf sjukt fin, nästan lika fin som igår och lika bärig!
Hans vänstra galopp är inte alls fyrtaktig längre! Underbart!
Amadeus blev lite svett, då vet jag att han fått jobbat lite ;). Dagens tur blev riktigt lyckad- underbara ponny<3

Imorgon ska vi ut igen eller kanske tömköra var faktiskt ett tag sen jag tömkörde :). Aja får se imorgon vad jag gör!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0