Bilder kommer

Håller på att ladda över lite bilder jag tog idag, det gick ju inte så där jätte bra att ta kort när jag tömkörde så   jag filmade lite, men om jag ska va ärlig så orkar jag inte ladda över den på bloggen ;). Någon annan gång kanske :)
Tömkörde Amadeus idag, han var som vanligt fin! Dock måste jag hjälpa honom med bärigheten då han hänger en del i handen ;).
Sen tog jag ju kort på mig och min skönhet som ni ska få några av sen ;).(hatar mer än allt att ha bilder bara på mig själv, det måste va med en vän eller något djur)
Nu ska jag kolla lite tv, äta lite godis x). Sen ladda över lite bilder hit och sen soova upp tidigt imrn. Tar bussen 06:30 typ till stallet, har nämligen morgonjour... Fast det är ändå ganska okey, så då stannar jag i stallet några timmar och grejar och rider sen åker jag hem, är hemma några timmar och drar vidare till stalllet senare igen för att ta in dom. Då hoppas jag att pappa kan köra mig. Blir så mycket tid i bussen, tar över en timma från pappa in till stallet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0