Amadeus igår

Tömkörde honom igår ist, vilket gick såå strålande bra!
Han var pigg och ville springa foooort :).
Men fick till honom riktigt fint i mellanåt och tömmarna hängde och han jobbade på super! Ååh han var så fiin min lille kille<3.
Dock bocka han lite då och då förstås, så söt! Fast då blir han drar han sig själv i munnen.. Då jag inte är med och hinner inte släppa efter i tömmarna x).
Men han gapade inte alls något (bara vid bockningarna, då jag även försökte bromsa upp honom).

Så helt klart nöjd med honom, gjorde tyvärr inget mer än att gå på volter. Då det var mörkt när jag började.

Hjälpte Ebba lasta sin stora pålle, vilket inte gick bra..

Nu ska jag dra tillbaka till Lilleruds skolastall och köra traktor... Tråkkigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0