Amadeus idag!

Red ut med bett, först en runda i skritt med Josefin. Sen fortsatte jag själv, Amadeus blev genast mkt piggare och bara sprang på... Kollade på allt, så fick ingen kontakt.
Inte nöjd över mig själv, jag har slutat rida, jag kan inte rida längre... Så dags att börja träna för tränare igen.
Hoppade av en liten bit och jobbade från marken ist, vilket gick sååå mkt bättre. Då kunde han iaf gå med huvudet nere ist bland molnen ;).

Imorgon ska jag inte rida utan endast ut och gå ca 1 h, blir dock även trav. Då ska jag fortsätta med jobbet från marken, har bara lite beslutångest ifall jag ska ha grimma eller bett (?).
Tror de blir bett, då kan jag även kolla om han gapar å så.
Imorgon blir även en stressig dag.
Kan dra dagen imorgon

05:30 stiger jag upp drar t stallet
06:00 ska 3 hästar vara ute, och jag börjar mocka, fixa hö + vatten
06;30-45 så tar jag in Amadeus igen ( då han vart ute och ätit lite frukost)
07:00 går vi iväg
08:00 ska vi va tillbaka, gärna tidigare.
08:20 måste jag åka från stallet
08:30 skolan börjar
Sen lektion till 10:45 och drar till stallet igen för att ge hästarna middag
11:10 ska jag sitta i matsalen och äta.
11:45 börjar andra "lektionen", ska rida.
14:25 slutar jag och ska byta om
14:35 går bussen från Lillerud.

Sen åker jag hem och har de gött!
Nej nu måste ja sova, så jag ev orkar va vaken på lektion ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0