Alla hjärtans dag!

Dagen tillbringas heldag i stallet, först på Lillerud och sedan Amadeus ;).
Idag blir det att rida ut, har ju kommit någon cm meter snö så blir ännu bättre att kunna trava och galoppera på flera ställen ;). Blir mys<3
Blir helt kravlöst, ett enda krav jag ska ha är en rund galopp i vänster! Han kommer nog ha lite träningvärk idag, var ett tag sen han gick såpass "hårt" igår :).

Nästa gång jag rider i ridhuset blir lördagen , då ska jag ha lite bommar (om jag är själv), så han får tänka lite annat. Sen träna skänkelvikningar och öppna + massa tempoökningar :).

Tävling i hagfors, gick såå kasst, han var seg, vatten på banan, fick sår i munnen, fick ändå bra procent... Fick typ 62 el nått :o (bilden under alltså)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0