Ååh vado jag vill!

Åka till göteborg horse show!
Får satsa på att åka nästa år!
Det bästa är nog att gå på mässan, se allt man vill köpa även om priset är överdrivet högt!
Även gå och köpa grejer, bära kassorna och packa upp dem hemma och prova på hästen!

Idag skritta jag ut på Amadeus med Ebba ! Även mockat ut 2 skottkärror ur hagen, ska försöka göra de varje dag under sportlovet ;). Mockat Amadeus box, fixat hö och vatten även tagit lite kort på honom ;).

Igår hände ngt som aldrig får hända igen- jag glömde att lägga in hö't till Amadeus så när han kom in fick han bara lite kraft och äpple..
Dom som tog in han såg inte att det inte låg mat i boxen :s fast mitt fel att inte lägga in.
Som tur är bor ju ändå tanten där så fick ringa henne och Amadeus fick sitt kvälls hö, lite senare än dom andra men bättre de än inget!
Kan tänka mig hur sur Amadeus måste ha vart x). Tanten berätta även att Amadeus talade om direkt hon öppnade dörren att han ville ha mat, deb stackaren ;).
Skulle aldrig klara av att ha såå otroligt dåligt samvete!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0