JULLOV

Nu har jag äntligen fått jullov, våran klass fick en dag extra ledigt pga vi hade praktik när alla andra på skolan hade en studiedag så då fick vi ta ut den idag istället.  
 
Mitt lov kommer att spendras med
*Kolla film
*Kolla tv
*Tillbringa extra tid med Amadeus
*Äta godis
*Ha tråkigt
*Sova
Så kommer mitt lov se ut, vilket kommer bli skönt att ta det lungt och ha de gott utan massa problem ! 
 
Amadeus har skrittas 2 dagar och imrn börjar vi trava i 2 dagar och sen kör vi galopp! 
 
Idag var han roligt pigg och började trava helt utan förvarning och ville gärna inte stoppa. Längtar så mycket tills jag kan galoppera på gärdet med snö och hoppas på att någon (pappa) kan ta kort, om han vågar offra lite fingrar som blir kalla ;). 
 
Saknar mina fina gullepluttar<3 Men båda har det bra, vilket är det viktigaste! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0