Hos mamma

Är hos mamma och slappar, under dagen kommer vi åka till Amadeus för att fixa där :). kanske mamma kan vara snäll och ta lite korta. Men tror inte att de kommer hända, mamma hatar nämligen att ta kort! 
 
Amadeus har vilat hela veckan pga ömmat vid tryck på ryggen, så ist har vi jobbat från marken. Det går bra, men får lite dåligt samvete med att gå på banan, då vi båda vill ut i skogen. Helt klart det bästa Amadeus vet är att vara ute i skogen, han älskar de! 
Så ska kanske mamma kan ta kort när jag tömkör :D! Måste tjata på henne , för villl se hur han går, för när jag tömkör måste jag gå bakom för annars går det inte.. Jag tömkör i grimma så han inte ska bli ryckt i munnen när jag springer bakom, försöker hålla händerna så stilla som möjligt men ibland är de svårt ;). 
 
så inget roligt händer, på våran front. Orkar inte uppdatera för har inget intressant att komma med. Amadeus går ute i hagen med sin kompis , leker, äter ur samma höhög - dom trivs ihop! Han vilar, rids ut och har allmänt en lång vila från träning. Jag har motivation till att träna, men vill träna för en tränare och där är problemet, vi har ingen att träna för, pappa kan inte köra med sin bil och mamma kan inte åka från åmot för att köra mig! Så det går lite dåligt nu för oss, men vi har kul och det är ju de viktigste :)). 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0