Helg!

I tordags red ja ut på en lat Amadeus, jag som hade trott att han var pigg. Men inte, så tog sadeln i onödan. Han fick galoppera en hel del och blev lite svett ;). Vi började kl 1 på torsdag så hann rida på morgonen och stack till skolan för en lektion och sen satt jag där och pluggade någon timma. 
Igår var han mkt piggare, då såklart satt jag barbacka.. Fast jag klarade mig utan att ramla av. Han är så himla rolig och drar iväg direkt jag kortat tyglarna, hängder sig i och börjar trava, fort också.
 
Idag tar jag med kameran så bjuder på lite kort, skulle vart kul om Amadeus och hans kompis kunde leka lite så jag fick lite roliga bilder, men Amadeus är så sur och går oftast därifrån istället..

Så blir lite bilder idag :), Så nu måste jag dra till stallet och mysa lite extra med Amadeus då jag vart lite snål med det denna vecka ;/.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0