Rubrik

Amadeus fick gå en försök till dressyrinriktat men eftersom vi var ute så blev det lite mer att han kollade på allt annat. Iaf annars kändes han fin, dock stark i galoppen och spec efter galoppen då drog han upp huvudet och drog iväg i full trav. Eftersom jag red med bett så ville jag inte ta tag i honom direkt, men tur att han inte gör samma sak på banan iaf!
 
Under helgen blir det ingen uppdatering då jag sticker till skillingmark imorgon mellan 13-14 och då ska jag först gå tillbaka med Nisse + plocka svamp före + rida :)! Så Amadeus vilar lördagen! 
 
Stallplatsen blir iaf  min, ska skriva ett kontrakt nästa vecka och Amadeus flyttar in 1 sep - blir  alltså utan häst 2 veckor. Dock vet jag inte om jag ska pendla under den tiden. Kan ju inte lämna min pojke bara så? Iaf så tror jag att vi kommer stor trivas där! :D! Bästa är ju med ridbana typ untaför dörren så blir mycket enklare att träna + att jag ska då försöka tömköra mera :)! 
 
Vi lämna även bort Lilla Grå idag, hon flyttar bort till Kristinehamn ! Vilket känns riktigt skönt! Dock kommer jag sakna min lilla plutt ! Men fick tid till att säga hejdå , hon var ju ändå min lilla favorit katt :)! Hon lever iaf  och kommer nog få det bra! 
Lilla grå och Kurre <3
 
Varför vi kallade Lilla grå för just Lilla Grå var för när hon föddes var hon väldigt liten och svag, vi trodde inte att hon skulle klara sig men det gjorde hon! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0