Mål

Jag har en del mål i mitt liv, som jag verkligen vill uppnå! 
 
1, Ska tatuera in en bild på Amadeus på min kropp på något ställe, har tankar på skulderbladet  för att där blir man inte så fort tjock om man skulle öka i vikt! Men då ser jag den nästan aldrig, andra stället är på vaden eller armen, dock kan den bli förstörd ifall jag ökar i vikt.. Han ska iallafall finnas vid min sida hela mitt liv, även om det är bara på en bild så betyder han för mycket för att bara "glömma" bort♥ Menar inte att man glömmer bort ett djur bara så, spec inte en häst! Men ni fattar vad jag menar! 
 
2, En resa med vänner till ett riktigt varmt land!
 
3, En resa där det finns regnskog , typ till Indien eller något liknade. Skulle ha varit en riktigt häftig upplevelse att se vilda tigrar/lejon m,m! En stor dröm jag hoppas kunna få uppleva, för att älskar allt som har med vilda stora kattdjur! Kan lätt sitta flera timmar i sträck för att följa ett tiger program på tv, älskar´t så otroligt mycket! Detta är något av det största jag viljat göra, som jag måste göra bara jag får ett fast jobb och tjänar egna pengar! 
 
4, En resa till New York för att shoppa kläder, hade varit så kul! 
 
Detta är något jag kommer försöka att uppnå, dock måste jag ha fast jobb med lön jag kan spara lite pengar på sidan om så jag inte behöver använda allt till hyra och mat m,m! Men jag har mina planer hur jag ska klara att fixa detta bara jag får ett jobb med en lön ;)! Längar så mycket till att kunna få tjäna egna pengar, om jag nu får jobb vill säga...
Har bara ett problem, min engelska och min hemska blygsamhet som tar över mitt liv.. Hoppas det blir lättare med åren.. 
 
En stor dröm att kunna få se i det vilda!  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0