Jobbat

har jobbat under helgen och stått som parkerings vakt, vilket var helt okey. Man hade ju trevligt sällskap så dagen gick runt! 
Under veckan kommer jag åka hem till min finaste vän jag har - nämligen Amadeus ;)! Då ska jag mysa extra länge, han ska fortfarande vila då han förtjänar en 1,5 veckas vila ! När han kommer tillbaka så jag skritta ut en dag, bra tempo och sen ska han sättas igång lite förskitkigt ! 
 
idag har dagen bestått av tråkig skola med vanliga tråkiga lektioner. 
 
Kommer förmodligen åka hem till Amadeus imorgon för att hälsa på honom, min fina fina kille♥ Saknar honom så otroligt mycket! Vill ha honom hos mig nuuuuu!
 
 
Han är bara för söt, han betyder så sjukt mycket♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0