Gårdagen

Var i skillingmark till typ 3 innan vi drog hem, direkt hemma bytte jag om och drog till stallet! Jag och Amanda  tog en långritt på ca 3 h. Riktigt mysigt, red ganska sent så kom hem ca 21:10 så vi fick en fin och mysig ridtur med solnedgång! 
Hoppade av en gång för att hämta en grej vi tappat, släppte Amadeus för brukar ju alltid stå still, så förstås tog han chansen och stack... Han drog ut i en kohage (inga kor i), fanns ståltråd som är låg som man inte ser så Amadeus kunde ha gjort sig riktigt illa. Det syndes på hela honom att han visste att han gjorde fel, men ändå så gör  han dumma grejer ibland. Eller det var ju mitt fel som släppte honom från början ;).
 
Nu snart ska jag gå ut för att tvätta lite hästgrejer, ska bara kolla klart ett djurprogram om lejon!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0