Förmodligen

Förmodligen blir platsen min som vi kolla på idag, det gick bussar dock får ja gå en bit. Sen har jag moppen som funkar ett tag till :)! 
Bra stall, så otroligt stort! Stallet är typ nybyggt, Amadeus kan ha huvudet utanför boxen (det älskar han), hästarna har sånt hönät jag hade till Amadeus. Amadeus får även sällskap i hagen, och hagarna var tillräckligt stora för  mitt krav. Finns hovslagare + tränare i stallet så får träna! 
Dock ska vi prova denna vinter att mata med hösilage, i hyran ingår alltså endast hösilage - men i det stallet var det väldigt torrt hösilage och ska ju blanda  läänge med hö. Jag tror det kommer gå bra,  då det finns inga direkt vetenskapliga bevis på att hästar får fång av hösilage. Så vi kommer prova. Jag tror att vi kommer trivas väldigt bra! då det var så mysigt :))! 
Vi ska prata lite mer , sen så bestämmer vi!
 
Jag kommer alltså inte bo på skolan, utan hemma hos pappa :)! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0