Bloggpaus

tar en bloggpaus några dagar framöver! Helgen kommer spenderas med hästar och hamnfesten på kvällen med skönt häng! Amadeus går som vanligt-uteritter efter uteritter ;)! Gött för grabben! Tränar mycket ute är fooort fram men lika foooort tillbaka, det klarar han -fattas bara att klara inne på banan ;)! Även att han ska gå framåt och inte sega sig som vi båda är experter på. Red Giggs idag, han var coool lugn av att vara själv ute-inte ett enda gnägg! Snart börjar skolan och jag lääängtar inte dit! För det första såå är jag sååå skoltrött (tur ändå, Lillerud är ganska slappt) , för det andra vet jag inte hur jag gör med Amadeus och för det tredje tidig morgon varje dag typ... Nej jag hatar att det är lite dagar kvar tills skolan börjar igen! Men lite bra är ju att träffa dom underbara vännerna<3 Hörs om ett par dagar! :)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0