12 timmar

Om ca 12 timmar sitter jag på bussen till Lillerud, ska bli lite skönt att börja och få ordning på livet igen! Fast skulle  inte tacka nej till någon vecka till! Är riktigt skönt att slippa bo på Lillerud, visst trivdes jag väldigt bra - men blev lite ensamt vissa kvällar, så jag kommer trivas bättre hos pappa :D! Dock kommer jag inte älska min nya klass... Får överleva 2 år och sen så är det slut!!!!! 
 
Amadeus red jag till fjällsjön för att bada lite grann, det gillade vi båda nog , eller mest jag ;). Jag satt på till en början men ville att han skulle simma mer än ett simtag så hoppade av och simmade bredvid litet tag, alltså inte länge då jag var nervös att Amadeus skulle sparka mig  eller något liknade men han fick simma någon meter iaf ;)! 
Han var som vanligt väldigt seg, men jag ville ha en rolig ridtur utan massa krångel så han fick gå som han ville ;). 
 
Han trivdes med det och jag var lycklig♥ Tog ett tag för mig att säga hejdå för bara en vecka, klara knappt lämna grabben, ååh vad jag kommer sakna honom- bara en vecka och 2 dagar så ser jag honom igen! 
 
Lycka♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0