Snart

Åker jag jag till Lillerud för att lämna grejer sen sticker jag direkt t stallet och rider ut med Hanna!
Idag har jag inte gjort så mkt, hjälpt pappa med att såga ved, spelat lite spel, kollat bloggar, sett på tv ;). Intressant liv  ;)
Snart blir det att äta lite mat, sen efter de åker vi till Lillerud. Inte taggad det minsta med att skolan ska börja... Bara runt åtta veckor kvar till sommarlov<3 och då har vi även lite lediga dagar.
Har glömt att berätta att vi kommer flytta hemma hos mamma, så vi kommer flytta ännu längre bort från Åmot... Mellan Arvika och Åmotfors då ;). Så när jag har fått sommarlov så förhoppningsvis så har vi flyttat, eller iaf snart klara med flytten :)).
Tagga sommarlov nu :DDDDDDD!!!!!
sommar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0