Snart smäller de

Skolan börjar snart igen, allvaret m nationella prov börjar. Känns så bra?..
Jag trivs skit bra på Lillerud, men har ändå ångest med att åka dit, fast när jag väl är där mår jag så sjukt bra! Tur att jag har Amadeus med mig, skulle fan inte klarat de utan honom<3
Jag hatar att lämna honom på helger, att bara vara där på morgonen, (om jag ska göra ngt annat efter skolan, dock är detta endast på skoldagar). Att inte borsta honom är nog det värsta, jag MÅSTE borsta honom VARJE dag.( blir ju problem på vissa helger) Får så dåligt samvete annars x). Kalla mig tönt, jag bryr mig inte ;) jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle ;).





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0