Så jävla kass

Red på banan på hacket, något jag inte kommer göra ofta. Han var hängig, stark och allmänt seg. Fast ska inte klaga på honom då de e jag som red kasst!
Kändes bara oärligt, fick ingen bra känsla alls. Det tråkiga av allt är ju att jag vill träna mer än 2 ggr/vecka på banan, men kan inte. Kan aldrig mer rida genom honom innan tävling- får rida med bett minst 3-4 dagar före tävlingen.
Blir bara så himla ledsen när jag vet att att han kan mer, när jag lär mig rida dit honom, när jag lär mig rida snäppet bättre. Men kan inte, för munnen stoppar allt!

Imorgon blir de uteritt, på fredag blir de hoppning :D! Så om jag inte har uppdaterat, så har ni lite koll ;).

Måste även skriva att Amadeus mugg börjar bli bättre - dock är han ju svullen i benet fortfarande, men muggen börjar se bättre ut! :D
Vet att det inte kallas mugg utan rasp men enklare att säga mugg ;))



Kommentarer
Emma

Sv: tack! ja visst e han! :D

2012-04-25 @ 23:49:24
URL: http://emmahanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0