Ridpasset

Om jag ens kan kalla det ridning? ;).
Iaf så red jag ut med Hanna, blev lite trav och ganska mkt galopp! Amadeus var som vanligt lite seg och var så sjukt tittig. Bröt av från galoppen då det var någon pinne som stack upp å så, annars okey ;).
Han är även riktigt stel ,tror de e för jag sällan böjer igenom honom. Så försökte böja igenom hon riktigt, i traven funka det inte så bra, men i skritten var det tydligen lite enklare. Hör och häpna- Amadeus började flytta sin bak någon millimeter när jag försökte göra en öppna i det svåra vrvet/hållet- vi har alltså inte klarat gjort en öppna i det varvet/hållet uppsuttet sen dec 2011 om inte längre bak än det?. Bara han flytta någon millimeter så kändes de bra, och han försökte inte ens dra iväg och inte heller dra upp huvudet!!!!! :D!
Ska försöka anmäla mig till tävlingen den 28/4, får se hur de blir med de. Annars satsar jag på 5/5 :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0