Promenad

Skolan var döööö tråkig, inte första timmen då vi håller på med ett projekt! Andra timmen (lägg märke till att vi hade endast 2 lektioner och gick 8:30-16:00) var såååååååååååå dryyyyyyg och man ville bara sluta. Hela 3 timmar var lektion och vi prata om blod typ? Sista timmen fick vi iaf gå ut för att kolla hur mkt olika djurslag åt.

Amadeus vilade idag, så gick en promenad på ca 35 min med Fanny och Mickan !
Amadeus har nästan feber, svullen i ett ben-känns riktigt bra?! Han har 37,7 vilket han inte brukar- han har inte feber, men nära!
Han står lindad inatt (dock bara på det svullna benet) så hoppas jag att han inte är så svullen han brukar vara på morgonen.
Han klarar gå normalt så ont har han ju inte.
Han är heller inte så jätte svullen, utan mest vid raspen och på natten blir det värre...

5/5 åker jag ev på första starten detta året, hoppas verkligen på det! Kör bara en klass då, ska starta LA:1. Anmäler mig förstås inte förens Amadeus ben blivit bättre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0