Neeeeeej

Kan inte anmäla mig nu då jag klassas som efter anmälan, såg idag att anmälningen gick ut idag kl 18:00. Hade ju varken fixat licens t Amadeus eller mig själv. Dock gick de bra för mig, men Amadeus licens krångla då det står att man inte ska betala på ridsportförbundet (ändrat 2012 att även ponny licens måste förnyas varje år, som tidigare varit gratis) och när jag trycker beställ så måste man betala 200 kr. Så kan inte anmäla mig till den tävlingen så måste antagligen vänta ända fram till 12/5 eller 20/5... Då har inte vi tävlat på över 11 mån....



Kommentarer
Sofie

sv; tack så mkt :D

du å Amadeus är finast ihop dock <3 :)

2012-04-19 @ 22:48:15
URL: http://sofieeg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0