Lycka!

Amadeus vila idag igen, trodde nämligen att han vara nära febersträcket, han har alltså inte feber men onödigt att rida när det är såpass nära.
Men han har vart sig själv mesta av tiden, dock inte i boxen då han har stått med huvudet in i boxen och inte utanför som han brukar.
Så idag provade jag även Ebbas temp och den visade normalt! Min är ju lite gammal så... Han var inte heller svullen direkt, bara liiite vid raspen så han fick stå utan lindor inatt så jag får se om han är mkt svullen t morgonen.

Så imorgon blir det uteritt igen, på torsdag rider jag på banan!

Anledningen till att det är bara gammla bilder, så är det så att jag vill helst inte starta datorn för är rädd att den ska koka mina bilder ;)). Datorn blir ibland så varm att man bränner sig? x) så vill undvika det så mkt som möjligt!
Så först måste ladda över alla mina bilder på typ en hårddisk och sedan uppdatera datorn (vågar inte göra med alla bilder på datorn ifall de försvinner).



Kommentarer
Sofie

sv; ah :( han står i Kungälv :/

2012-04-18 @ 08:07:11
URL: http://sofieeg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0