Duktig kille!

Km idag då :D- supernöjd!

Framridningen blev stressad först= så sjukt dålig ridning från mig.. Jag kunde inte fokusera på ridningen utan Amadeus sprang på, huvudet högt uppe.. Ingen direkt bra känsla.
Efter jag + mamma hade sagt till mig så blev det lite bättre och Amadeus blev bättre.
Jag får inte alls samma känsla som när jag tränar/rider själv som när jag tävlar.
Efter hand så blev han bättre och bättre, fick till en ganska bra känsla.
Han var inte så illa i munnen heller :))))!!! Ist för att trampa under sig så blev han springig, så framme var han, men inte på det sättet jag ville att han skulle va ;).

Inne på banan blev han som vanligt lite seg, lite springig ist för att trampa under sig mera.
Pinsammaste blev ju efter inridning så skulle han bajsa, och ville inte fram i trav x).... Kunde inte låta bli att skratta ;).
Ganska bra känsla överlag, blev en del missar. För jag VET att han kan bättre än vad han visa idag, han kan gå mkt bättre..
Mamma hämta pappret och fick en chock när jag såg resultatet, hela 68 % nästan 69 % :D!!
Vann klassen med ca 10 % ner till 2an!
Jag är så himla nöjd, och ska vara med på en lokal tävling någon gång framöver :D! Köper först bara en dagslicens, för att inte kasta bort 500 kr och jag kanske kan bara starta 1-2 gånger.

Inga bilder utan en film som jag kanske lägger ut idag/imrn :).



Kommentarer
Sanna

Vad roligt! :D Grattis!

2012-04-06 @ 19:39:57
URL: http://sannaochpia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0