Dåligt

Med uppdatering nu, men orkar bara när jag har tid ;).
Gårdagens träning kan sammanfattas-så sjuuukt nööööjd!
Jenny sa att hon såg en riktigt stor skillnad sen sist, att han bärde upp sig mer, högre i formen m,m.
Gjorde lite skänkelvikningar, dom satt ganska bra, i det lättare varver så flyttar han för fort, och i det svåra så flyttar han någon cm, men bättre de än inget? :D han körde upp huvudet(svåra varvet) i början, men sen funka även de!
Galoppen tyckte han var lite jobbig och tog inte galoppfattningarna så fina som han egentligen kan, i galoppen tyckte hon att han såg så fin ut och vi prova på lite skänkelvikning där oxå, sjukt jobbigt för Amadeus, men han gjorde de ändå sjukt bra för att va första riktigt gången (har ju gjort lite själv å så men inte för tränare). Bröt av då och då, men det gjorde inget.
Körde någon gång i varje galopp och gav oss där för han var såpass duktig :). Sen blev det förvänd i 3 serpentinbågar, det klarade han inte rikigt bra som han brukar, men det var i slutet av lektion så han hade jobbat hårt på lektionen :).
Sen travade jag och var sjukt nöjd!
Taggar rikigt på tävlingen nu, fast Amadeus kommer nog va sååååååå seg på banan, om jag känner honom rätt ;).

Nej nu ska jag dra till skolstallet och va där hela dagen :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0