Dålig uppdatering på G ;)

Amadeus har lite träningsvärk i ryggen, då han reagerar när man drar fingrarna över den. Så vi trotsade regnet och tog en promenad på ca 30 min. Så mysigt att gå med en pålle som gillar't.
Eftersom Amadeus har en såpass känslig rygg när de gäller att bli blöt, så fann jag ett ländtäcke och satte över ryggen :)). På rumpan var han ju fri, men där kommer inte regnet ner till huden ändå pga sitt egna lilla skyddlager ;)). (typ fett?)

Sen hem igen så tog jag ett försök till att knoppa, blev ganska nöjd. Men innan jag kollar riktigt noga så förstås skaka han ur dom....

Imorgon blir det ingen uppdatering och inte heller på torsdag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0