Dagens ridpass

Blev att trotsa snö blandat med regn och rida på banan. Världens sämsta banan, super mjuk. En gång aldrig mer.
Hoppade där det gick, lite av banan var helt okey!
Uppvärmningen var han fin , lite seg men jag själv vågade inte driva riktigt pga underlaget. Efter ca 10 min trav så tog jag lite galopp, där var han äver superfin och tog fattningarna ganska bra!
Sen kom studsen, lite seg in (var oxå pga underlaget), lite väl långt mellanrum.
Efter första gången hoppade jag av, ändrade avstånden.
Kom igen, lite seg, men avstånden passade iaf ;). Första gången jag inte va rädd för att hoppa studs ;D!
Amadeus blev lite trött, så gav mig ganska snabbt, och för att underlaget sög!!
Imorgon blir det uteritt, och uteritter blir det nog hela veckan om jag inte åker upp till Norra Mon och rider där ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0