Dagens ridpass + lite annat

Red barbacka till lilla banan, aldrig mer rida barbacka och gå på banan.. Sket i att rida utan hoppade av (som jag ångrar). Försökte göra öppna från marken i trav, då kom min irritation ut. Blev så sjukt arg.... Han gick bara över mig, sket i vad jag gjorde. Tror nämligen att han har en låsning och kan inte göra sig lösgjord. För i det lättare varvet funkar de ju bra..

Sen så kom mamma med transporten= Amadeus helt annan häst. Smet ut ur boxen, nästan ända ner till E18. Så sjukt långt-tur att de e viltstaket annars hade jag vart liiiivrädd.
Blev så j*vla förbannad..

Taggad till tävling imrn? Neeej! Har inte ridit ett dressyrprogram sen juni? Så kommer bli spännade. Mina mål är - stängd mun och inte va så sjukt seg. Sen % skiter jag i totalt, vi ska bara dit för att se om dommaren reagerar och skriver något om Amadeus mun. Har inte alls höga förväntningar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0