Dagen igår

Igr åkte vi in på hööks, där köpte jag arnika gel, gummisnoddar till stigbygeln och hovpensel ;). (Amadeus hovar är sjukt torra, så ska typ smörja med vatten och sen rapsolja).

Sen åkte jag, Josefin och Sanna in till Karlstad för att se på bio, blev hunger games- sjukt bra var den!
Vi var i karlstad ca 18;30 och bion började 20:40, så mkt dötid hade vi och satt typ på Mc hela tiden ;).

Sen missade vi såklart sista bussen hem.. Så pappa var sjukt snäll och ställde upp och körde oss tillbaka till Lillerud runt tolv inatt ;).

Amadeus vilade igår, egentligen skulle han behövt att gå en promenad, men hann inte de.
Idag blir det uteritt, alla gångarter.

Sen ska jag städa hela mitt rum idag, så jag slipper göra de imrn, för 13:20 imorgon får vi lov och jag åker hem med Amadeus!!! Taggar även KM på fredag!!! Så ska försöka rida på banan imorgon (tyvärr med hacket).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0