Tömköra

Här om dagen efter jag ridit skulle jag prova på att tömköra lite snabbt! I grimma och två tyglar ihop satta :D! Asså de va så kul, han sökte direkt neråt och jobbade :D! Travde lite grann och han jobbade super där oxå! Nu kan jag lite halft se bättre när han jobbar för jag står på makren! Han är så himla kul att jobba med lixom. Till en början fatta han inte att vi skulle gå rakt utan snurra runt och backa typ ;). Så idag ska jag tömköra 30-40 min ungefär :). Visst jag kan inte rikigt, men det går ja att prova sig fram, han dör ju inte direkt! Sen så ev har jag en tränare jag som jag har tänkt att rida akademisk ridkonst för, hon är inte utbildad tränare men kan ändå ;). Så hon är även billig! Men har inte frågat än, men när vi åker dit med Amadeus igen så frågar vi ;). Det är Mirja som kollar igenom Amadeus ;). Men snart ska vi på återbesök igen, så tror han har lite låsning kvar i ryggen och i bogarna ;). Nej nu börjar jag skolan snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0