Sköönt!

Vi fick sluta en typ en timma tidigare än vad vi skulle ha gjort! ;). Blir att äta mat kvart i 4 och sen åka direkt till stallet. Har redan cyklat 2 km idag och ska skulla ännu en gång 2 km :D. Var i stallet förut och hämta mina stövlar, så dagens motion har jag fått ;). Haah! Har en såån jävla träningsvärk sen igår på gympan! Kan knappt gå i trappor och gå gör skit ont x) På torsdag ska jag förmodligen ut och springa igen! Måste fan ta tag detta med träning nu! Sen så blir man nöjd när man ser resultat ;). Snart kommer jag rulla fram asså om jag inte tar tag i träningen :). Verkar vara fint väder och hoppas de håller i sig så man kan kanske ta med kameran :). Ska även köpa ett stort usb minne, på typ 30 gig. Har ju bilder för 16 gig nu på datorn. Inte konstigt att den är seeg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0