Ramlat av

Idag skritta jag ut barbacka i 30 min ungefär. Kommer ju inte göra så mycket mer än att skritta x) . Iaf när vi var påväg hem, strax före vägen så blev Amadeus rädd för något och fattar galopp, aa ni vet hur man dras bakåt om någon häst sticker iväg i full galopp typ x). Då hade jag även händerna bakom ryggen, båda händerna tex ;). När Amadeus blev rädd så försökte jag få tag i tyglarna men de gick inte så värst bra x). Så han fortsatte i galopp medans jag ramla av, verkligen från hans bak. Skulle nog sett så sjukt kul om någon såg, så ramla på knä och upp fort som f*n och springa efter Amadeus som var påväg mot vägen. Han stoppa inte heller, dock blev jag inte rädd att han skulle krocka för hörde eller såg ingen bil, pust! Han stoppa mitt i vägen, och gick längs med och inte över. När kom fram till honom så kom det bilar som sakta in ;). Tur ibland har man, varje gång jag ramlat av iår är barbacka x) och i skritt, hahah! Hans mugg blir bara sämre och sämre typ, på ena bakbenet är det typ varigt m,m. Och han gillar inte när jag ska sätta salva på x) dock jävligt bra att de inte är lerigt i hagen för 5 öre :D!


Kommentarer
Sofie

sv; hahaha x)



så jävla duktigt ;b

2011-09-27 @ 13:49:32
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0