Planerna för idag

Igår skritta jag bara, med Caroline i stallet :). Red ut kanske 40 min och var tillbaka 20 i 9 ;). Dom hingstarna hon äger är så sjukt snälla, inte alls hingstiga och kan gå bredvid en brunstigt sto utan att bry sig typ! Så red ut med en hingst igår, första gången x). Nu försöker jag få tag i pappa, ska fråga om han har någon lust att komma till mig idag, tänkte att han skulle få ta kort när jag rider! Ska rida dressyr på min "egna" dressyrbana, jag är iaf helt själv och kan då konsentrera mig mycket bättre. Hatar verkligen när jag typ rider med andra som jag inte känner på banan, konsentrerar mig inte ett skit och då skitet sig allt! Så rider på rakt bett och utan nosgrimma, så får vi se hur han är idag att rida på bett. Hoppas bara pappa har lust att komma och ta kort. Nej nu ska jag gå ner och duscha, börjar om ca 20 min!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0