Något?

Idag red jag ut med Ebba! Blev mest skritt och lite trav och galopp.  Finns inte så mycket mer att säga ? ;)

Imrn börjar jag 10 så blir att rida före innan skolan börjar, vilket betyder att jag måste gå upp 6 och åka direkt t stallet ungefär ;). Har med frukost
som jag äter i stallet. Eftersom frukosten här öppnar inte förens 7, då är de typ lite för sent att åka. Vill ju inte stressa med ridningen och stallet ;).
Blir iaf att konditionsträna Amadeus så han får upp sin kondition, den har han tappat under sommaren eftersom han typ stod hela sommarn känns de som ;).

Sen efter skolan åker jag hem t mamma :D!

 

Bild för hagfors, näst sista tävlingen iår </3 kanske för alltid? Ingen som vet..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0