Klockan ringer

07;45 till morgonen, ska vara på norra mon 9 och innan dess ska jag och mamma släppa ut Giggs och Britesse ;). Ska bli kul och komma iväg på tävling igen, även om inte jag tävlar :). Saknar att vara ute på banorna. Men kommer inte tävla mer iår, vilket känns tråkigt men kommer (förhoppningsvis) tillbaka nästa år. Vad gör man inte för sin älskade vän? ;). Jag som skulle debutera la, men det får vi vänta med till nästa år, och hoppas bara att vi kommer vidare i utbildningen och Amadeus mun blir bättre så jag slipper skämas som ryttare ;). Hatar verkligen när hästar gapar, är ju ett tecken på obehag. Blää på de. Imrn blir det äntligen att rida min wunderbara pånnii.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0