God morgon

Var i stallet sent igår, kom dit typ halv 8 åkte hem halv 9 eller nått sånt ;). Mockade och grejade, borstade av Amadeus som hade rullat sig i boxen. Jag ska idag rida ut, i detta underbara väder! Måndagar slutar vi ganska tidigt, 2 slutar vi. Men måndagar har mest lektioner, men korta då men. Har biologi prov andra timmen, känns bra när jag inte tränat något. Kom ju inte åt mina grejer i fredags, för dom hade låst huset vid 5 -.- med hänglås.. Så fick mina grejer på söndag... Aja då vet jag att jag ska ta ut alla mina saker, innan fem. Kommer ist låsa in dom i hygien hallen x) nej nu börjar jag om 13 min. Ska leka lite mer med ipaden ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0