Dåligt med uppdatering, ja veet ;)

Jag har varken haft lust eller tid med att blogga ;). Jag och Josefin åkte in till Karlstad igår och hon köpte lite grejer, jag köpte bara mat ;). Haha! Amadeus fick vila, men åkte dit och tog in honom och borstade och han fick äta lite hö :). Idag har vi haft APU dag, vi har än så länge bara klippt gräs, och vi har kvar att sitta i en buss läänge... Trååkigt! Ska åka och kolla på jordbruket typ. Amadeus sötnosen ska få komma ut idag igen, eller han har fått gått ute i 3 veckor snart! På torsdag kan jag äntligen sätta igång honom med dressyren :D! Såå jäkla skönt! Eller jag har ju kunnat de i en vecka, men ska bara försöka rida med bett 1 gång/vecka typ. Till en början iaf, bättre det än inget iaf! Rider ut med jossa skulle ja tro x) kanske någon till? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0