Dagens ridpass

Idag red jag ut med Ebba. Vi red runt på alla olika slags vägar typ, blev typ lite klättring oxå. Blev lite galopp och Amadeus vänster är såå sjukt äcklig! Den är inte rund för 5 öre, utan har mer travar galopp. Skit obekväm. Höger skulle jag lätt kunna åka runt i ;). Haha finns typ inget mer att säga x) Iaf så får Amadeus vila, ska cykla till honom en snabbis till morgonen tror ja :) Eftersom jag släppte ut honom utan täcke och det är typ storm här :O! Blåsten klarar han ju, men om det spöregnar så kanske de inte är lika populärt att stå ute. Visst han är ju häst och ska klara detta egentligen ;). Men han kan även frysa, så därför åker jag en snabbis till morgonen och kollar om han fryser eller inte ;). Nej nu ska jag faktiskt lägga mig :o tiidigt ja vet, men ska upp en timme tidigare så ;). Skolfoto imrn oxå, jiho! Skulle ju ha klippt mig innan, men eftersom ja inte visste om det ( fick reda på det idag) så hann jag inte klippa mig ;). Aja får se ut som en pundare då :D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0