Dagens ridpass

Red ut och konditions träna, han var jätte piigg i början men mot slutet orkade han inte fatta galopp x). Så han fick slita idag :).
Efter jag travat av så hoppade jag av och försökte göra så han gjorde skänkelvikningar för mina signaler, men Amadeus fatta inte ett skit x).
Ist så hoppa jag av och det tog ett tag för honom attt fatta att han skulle gå framåt när jag stod vid sadeln. Jag "hjälpte" honom med skänkelvikningar som gick faktiskt bra! Han tvärade bra med både fram och bak :D
! Imrn ska jag typ försöka tömköra, inte rikigt med linor och gjord och hela köret. Bara så han får skritta och trava utan ryttare.

När pappa kom så fick han ta några bilder på mig och söta Amadeus.
Bjuder på några få bilder.








Fick en kommentar om att ta kort på mitt rum på Lillerud, ja det kan jag göra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0