Dagen idag

Började som vanligt med skola, hade ju matte första lektionen. Sen hade vi typ metorstid och sen lite svenska. På mentors tiden så  tog vi skolfoto på metorstiden och lite av svenska tiden ;). Hade typ svenska en halv timma. Hade även en halvtimmes rast och då passade jag på att städa mitt städområde ;) Som var en toalett..

Vi lunch skynda jag och åt mat och cyklade till stallet, skulle kolla om han frös. Det gjorde han inte, han är ju gjord av stål ;).
Så han fick slippa täcket, vilket är super då det sluta regna och solen tittade förbi några gånger ;).
Blöt som f*n blev jag ;)

Efter jag kommit från stallet igen så började biologin. Vilket sög! Var ute i skogen och kolla lite på träd typ, läraren var ju inte ens där! KUL? Man kunde inte heller gå hem då vi var tvungen att åka bil ;). Läraren skulle dock ta kort, men han var borta hela tiden vi var i skogen... Så där stod vi alla (inte alla i klassen typ 12 st) ute i skogen jätte blöta och visste inte vad vi skulle göra.

Så jag plockade lite kantareller och sen gick vi där vi kom då, och där var läraren som hade jämt kommit.

Lite dålig stil va? Man lämnar väl inte 'skolungdomarna" i skogen bara för att ta kort?. Isf skulle vi få åka med hem och fått slutat ;o. Aja!

Amadeus vilar som sagt va igen, på torsdag ska jag äntligen rida på bana :D!
Min lilla söta elg ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0