Biologi

3h och 40 min biologi har vi nu ;). Har nu typ 20 min rast, håller på med något konstigt. Ska till bergvik nästa vecka och intervjua personer, om dom frågar vart fisken kommer ifrån/fiskad.

Iskallt ute, så beror på om jag rider i rishuset eller inte. Vill helst rida ute på traktor saken, är ensam då så kan konsentrera mig! Det är ett stort problem i min ridning att jag inte konsentrerar mig, då känner jag mig som att jag rider jätte fult och kan inte rida och då är det de enda jag tänker på typ. Värsta är på tävlingsplatsen, då går det typ inte att rida fram, då först konsentrerar jag mig på banan, vilket inte är bra. Jag tänker alldelse för mycket på hur andra ska tänka om mig! Bara en tränings sak!

Längtar av att få rida dressyr igen :D! Var ett tag sen nu, men ska rida så lite med bett som möjligt. Då blir det ju mycket mer ridning ute ;) Vilket Amadeus gillar säkert.

Nej nu ska jag gå iväg och ha rast :)


En riktigt fin bild, med en riktigt fin pålle<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0